Ja näin aamusta! Lyhyitä tekstejä, mutta minulle ihan se ja sama. Kirjoittaminen, ja varsinkin lyhyesti, on mukavaa. Voisin ruveta kirjoittamaan runoja tai oneshotteja. Vaikka vihaankin kaikkia tarinoitani. Olin nyt ihan täysin varma että poistaisin Rasmus/Tuomas ficcini/aikaansaannokseni, mutta sitten tulin järkiini. Tallensin sen vielä toisellakin nimellä että en ainakaan katuisi myöhemmin jos päättäisin tuollaista uudestaan.

Tajusin nyt vasta että AFI on A Fire Inside, olen aina ihmetellyt että miten ihmeessä jossakin bändissä on samat jäsenet... Olen suoraansanottuna tyhmä ja älykääpiö. Pitäisi kai nukkua enemmän ja opetella faktoja eikä vain roikkua ficcien perässä... Joita saa suomeksi (hyviä) vähän, olen nuuka. Slashia tottakai, mutta aina ei löydy edes yhtä haluamillani parituksilla. Haluaisin löytää suomenkielisen Keanu Reeves-ficin... Parituksella tottakai. Slashia öfkourse.

Höpötän turhia.