Sain taas sellaisen rasittavan kohtauksen: "Perhana vie, paljon ihmisiä... Helvetti tuo hiippari tuijottaa! Apua!" Olen vainoharhainen kaikkien Kaunojen takia. Hullu minä. :)

Eilinen puhelinsoitto kannatti. Sain tietää että Rainer on ihan homo. Oikeasti, olin hetken hiljaa, sitten sellainen jautsaa-henkäys ja sitten maailman tyhmin kysymys: "Mistä tiedät?". Voi vittu, olin haljeta kun Rainer toisti kysymyksen ja pauhasi että tottakai hän itse tietää mikä on. Nauroimme loppujen lopuksi kumpikin ja sitten puhuimme ihan arkipäiväisistä asioista.

Seinäjoelta sain piirrustustarvikkeita, The Depertedin ja housut. Ihan punaiset Miyavi-housuiksi nimetyt punaiset housut. Olen nähnyt sillä sellaiset, joten nimi on varmaankin osuva. Nimeän vaatteitani, siinä missä toiset nimeävät käsiää, jalkojaan, rintojaan ja muita ruumiinosiaan.

Ajattelin nimetä huuleni ja laittaa alempaan huuleen korun...